• 0770 755 126
  • contact@cloudlink.ro
  • Universitatii 11A, Suceava

web development si mediul online

De ce trebuie să îţi digitalizezi afacerea?

creșterea utilizatorilor online

schimbă viitorul economiei mondiale

Da, transformarea digitală a adus o schimbare primordială către modalitățile tradiționale de fabricare, manipulare, stocare și transport ale lucrurilor. 

Astăzi trăim în era digitală, prin care tehnologiile schimbă și perturbă totul..

Extinderea accesului la internet și creșterea utilizatorilor schimbă viitorul economiei mondiale. Da, transformarea digitală a adus o schimbare primordială către modalitățile tradiționale de fabricare, manipulare, stocare și transport ale lucrurilor.

Astăzi trăim în era digitală, prin care tehnologiile schimbă și perturbă totul, de la modul în care producem, consumăm și comunicăm între noi. Într-o societate în care adeseori timpul înseamnă bani, iar achizițiile de bunuri și servicii din mediul online cresc cu fiecare zi, clientul joacă un rol important pe piața globală. Granițele geografice aproape că nu mai există și oricine își poate procura aproape orice de oriunde din lume. 

Iar până la urmă, cel mai important obiectiv al unei afaceri este venitul, cu cât este mai mare venitul, cu atât crește afacerea. Un impact gigantic se observă în întreprinderi după transformarea digitală, în special în ceea ce privește veniturile.

Dar pentru început, ce înseamnă acest lucru: 

Prin digitalizare, îţi adaptezi afacerea şi o transferi în mediul online.

Acest lucru nu înseamnă că renunţi la magazinul fizic pe care îl ai, însă te poţi adresa unui număr mult mai mare de clienţi din ţară, sau de ce nu, din lume, care pot fi interesaţi de produsele sau serviciile tale. 

 

Cloud Link te poate scăpa de multă bătaie de cap și îți poate oferi timp în plus să te concentrezi la creșterea business-ului tău prin externalizare serviciilor IT.

În online totul este mai simplu – fie că este vorba de servicii de avocatură, un magazin de bijuterii sau un site de prezentare, oamenii pot ajunge mult mai uşor la tine pentru că totul este la un click distanță sau la o căutare pe Google.

Din offline, în online

Exemplu: E-commerce-ul sparge acum toate graniţele. Pune-te în locul viitorului tău client sau s-ar putea să te fi regăsit şi tu în situaţia următoare:

Dacă acesta vrea să cumpere un produs dintr-o locaţie fizică, mai întâi  trebuie să se pregătească pentru a ieşi din casă, să conducă până la magazin, să găsească loc de parcare, să caute produsul la raft, să stea la coadă să îl plătească iar apoi să conducă înapoi acasă.
Online, clientul tău ar putea fi în pijamale şi să găsească produsul mult mai uşor, să-l cumpere şi să aştepte comanda la el acasă. Mult mai simplu, nu-i aşa? 

 

online shops

STATISTICI DIN ACEASTA PERIOADA

Ştiai că numărul magazinelor fizice care s-au închis în această perioadă este de peste 100 de mii? Neaşteptat este faptul că doar 5% dintre acestea existau şi în mediul online. 

Iar conform unui studiu, in fiecare luna, peste 100 de magazine se deschid online în România, potrivit unui articol din nr, 35 al revistei “NewMoney”.

Deși România ocupă ultimul loc în ceea ce privește integrarea tehnologiei digitale, conform unui raport DESI (Digital Economy and Society Index) publicat recent de Comisia Europeană,  47% dintre antreprenorii care au aplicat spun că digitalizarea a avut deja o influență considerabilă asupra afacerii lor.

Dă click pe link-ul de mai jos pentru a primi E-book-ul

Obține e-book-ul

Avantaje – Online eşti mai vizibil

9 MOTIVE SĂ ÎȚI DIGITALIZEZI AFACEREA

  1. Locaţia fizică nu contează
  2. Dezvolţi imaginea companiei tale 
  3. Disponibilitate 24/7
  4. Asistenţă pentru clienţi mai bună
  5. Costuri de început mici
  6. Lucrezi de oriunde
  7. Ai reduceri de costuri operaţionale – ex: chirie, angajaţi
  8. Poţi ţinti piaţa globală
  9. Poţi creşte receptivitatea companiei

Dezavantaje

  1. Produsele nu sunt palpabile

Spre deosebire de o afacere cu locaţie fizică, într-o afacere online, produsele nu sunt palpabile, se pot vedea dar nu pot fi atinse de cumpărători

  1. Nu ai un spațiu situat central/strategic

Știm deja că magazinele poziţionate strategic în fața traficului intens au un impact mai mare în fața publicului țintă. Spațiile aşezate în centrul unei intersecții aglomerate atrag în mod sigur clienți, fără sa fii nevoit sa investesti prea mult în promovarea imaginii.

Suntem aici să te ajutăm 

Concluzia? DA, merită sa investesti într-o afacere online!

Piaţa virtuală este clar viitorul și este într-o creștere accelerată de la un an la altul.

Nu ești online, nu exiști!

Aşadar, CloudLink este aici să te ajute să ai o prezentare profesionistă în mediul online. Fie că îţi doreşti un shop online sau un site de prezentare….

Dă click pe link-ul de mai jos pentru a primi E-book-ul

Obține e-book-ul

urmareste-ne pe facebook sau instagram si

ramai la curent cu proiectele cloud link